Washington Üniversitesi ve Amerikan Ulusal İnsan Genomu Araştırma Enstitüsü çalışanları, kanserli bir hücrenin tüm genetik şifresini çözdüklerini açıkladılar.
Araştırmacılar, insan vücudunda alkolün etkilerini gidermekten sorumlu olan enzimin, kalp krizi riskini de önemli ölçüde engelleyebileceğini ortaya çıkardılar.
Danimarka’da yapılan bir araştırmanın sonuçları, hem uzun süre emzirmenin hem de daha fazla balık tüketiminin, bebeklerin fiziksel ve bilişsel gelişimi üzerinde olumlu etkileri olduğunu gösteriyor.
Wistar Enstitüsü araştırmacıları, bir sıralar adı ölümsüzlük enzimi olarak anılan telomeraz enziminin aktif bölgesinin yapısını “deşifre etmeyi” başardılar.